Minecraft 1.14.3 je venku!

  • Nová Facebook stránka! Z důvodu zamítnutí žádosti o přejmenování naší facebook stránky jsme se rozhodli založit novou. Pokud nás chcete sledovat i nadále dejte nám like! :) https://www.facebook.com/manaville.cz
  • 26.10 2019 Proběhne restart Endu a Netheru !

MrMorganCz

Admin
Člen projektu
Admin
MrMorganCz
MrMorganCz
17 Únor 2019
41
7
8
21
50


Jelikož nám vyšla 1.14.3 na kterou jsme čekali. Tak se v následujících dnech/týdnech můžete těšit na opětovné otevření serveru!


Změny v této verzi:

Stabilita a výkon:
  • Opravy chyb
  • Opraveny lagy s partickly (zejména boj s drakem)
  • Renderování chunků, Načítání resourpacku & Mobové, prošli optimalizací
  • Opraveno špatné zobrazování pístů vysunutí / zasunutí
Vesnice:
  • Farmáři a vesničané byly vylepšeny
  • Opraveny zásoby vesničanů, které se naplnily předměty
  • Množení vesničanů, i když nejsou k dispozici žádné volné postele
  • Opraveno utíkání u vesničanů (někteří před zombi neutekly)
  • Opraveno mění povolání u vesničanů
  • Golemové se nyní spawnují častěji a
  • Vesničané v režimu paniky mají nyní větší šanci na vyvolání golema, pokud spali a pracovali během posledního dne
  • "Poslední spaní" a "poslední práce" je nyní uložen správně pro vesničany
Hlídky:
  • Indikátory již nejsou součástí hlídek
  • Zdvojnásobil minimální čas, aby se potěr od 5+ minut do 10+ minut
  • Hlídky přestanou plout v případě, že úroveň světla bloků znemožní tření monster
  • Hlídky jsou nyní povoleny v jakémkoli biomu s výjimkou biomu houbového
  • Opraveni kapitáni illager někdy nedostávají bannery
Nájezdy:
  • Opraveno zabití kapitána náletu dávajícího špatné znamení, rozšiřující nájezd
  • Nájezdy se nyní soustředí na všechna pracoviště ve vesnici
  • Opraveno více překrývajících se nájezdů
Mobové:
  • Opraven nepřátelský mobové, který se spawnovali příliš často
  • Nepřátelské příšery, se nyní spawnují na dvířkách pastelých, magma blocích a lucernách
  • Opraveni zombie pigmeni kteří jsou naštvaní stále, pokud mohou neustále respawn, i když hráč nebyl viditelný
  • Pevné plameny jsou schopny vidět skrz bloky
  • Pevné endermen & blazes ne klesá zkušenosti, pokud na ně hodíte splash/lingering potions
  • Opraveny lišky, které důvěřují hráči, kteří se vyhýbají vlkům a dalším hráčům, na které se zlobí
  • Opraveny malé lišky a kuřata aby se nedusily při skákání pod bloky
  • Opraveno mládě trader lamy které se instatně despawnulo
Hra:
  • Navrácen enchant systém, jak to bylo před 1.14
  • Položky mohou být opět opraveny dohromady
  • Pevné plameny šipky & fireballs nastavení hráče na oheň při blokování štítem
  • Pro "Jak jsme se sem dostali?" pokrok
  • Opraveno spoušťové umístění spoušť pracující v nekonzistentních 1.9 nebo novějších strukturách
  • Fixovaní hráči v přežití nedostávají Dolphins Grace, pokud se delfín nemůže dostat k hráči
  • Hořáky, lucerny a přítlačné desky lze nyní umístit na skleněné tabule a železné tyče
  • Lucerny lze nyní umístit pod železné tyče a skleněné tabule
  • Opraven GUI vesničan / putující obchodník neuzavřel
  • Opraveno putování obchodníka vznášet text naznačující, že obchody by se mohly odemknout
  • Opraveno dvojité truhly, které nezobrazují vlastní názvy
  • Pevné zdroje vody přiléhající k jinému zdroji vody, které proudí ven, když je nad druhým zdrojem vody voda
Vizuální:
- Pevné nohy na kočkách ořezávání přes horní část modelu

Technické:
  • Opraveny entity, které nefungují v vynucených kusech
  • Nepřátelské davy v kusech u hranic naloženého světa se opět započítávají do davu
  • Bloky s pevnou strukturou nepracující s dvojitými bloky (jako postele)
  • Opraveno, že není možné / svolat obchodníky
 
Reactions: Menled